28.2.2017
Helapuisto täytti viisi vuotta

Osallistujia oli noin 100, tarjoiluna kuohuviiniä ja prinsessakakkua. Alusta asti asuneet asukkaat (12) ja työntekijät (4) kantoivat ylpeinä airutnauhaa. Helapuiston Satumaa -laulu sai ensi-illan. ”Kyllä kaikilla oli niin mukavaa”
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.