12.5.2026
Kesä tekee tuloaan
Kesä tekee tuloaan ja kukkien parissa ahkerointi alkaa näkymään.
Hyasintit ja tulppaanit ovat jo nostaneet päitään pensaan juurelta. Meidän kunnianhimoinen tavoite kasvattaa kaikki kesäkukat itse, saattaa hyvinkin onnistua!
Taimet on koulittu, niitä on latvottu ja tänään kukan taimet pääsivät totuttelemaan ulkoilmaan. Pienten, herkkien taimien on hyvä antaa totutella tunti kerrallaan ulkona tuuleen ja auringonpaisteeseen ja lämpötilan vaihteluun. Ulkoiluaikaa lisätään vähitellen ja uskoisinkin, että taimet ovat valmiita muuttamaan isompiin ulkoruukkuihin jo toukokuun lopulla. Tämä on meidän yhteinen projekti ja väittäisin, että aika moni jo odottaa ensimmäisten kukkien puhkeamista.
Palataan kukkaloistoon (toivottavasti) kesän aikana!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.