3.8.2017
Ihana retki Enkelipuistoon

Lähdimme isolla porukkalla Sagalaisten kanssa retkelle Pöytyän Enkelipuistoon, joka ihastutti jokaista. Opastus oli mitä mielenkiintoisin ja jokainen patsas herätti keskustelua ja ihmettelyä! Puheensorina oli vilkasta koko bussimatkan takaisin päin, sillä puiston kauneus jäi kaikille pysyvästi mieliin!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…
