8.6.2018
Jos metsään haluat mennä nyt…

Perinteinen tiistai retkemmä vei tällä kertaa Raisioon ihastelemaan upeaa Alppiruusumetsää. Kukkaloisto oli upea! Kauneus lämmitti meitä kun luontoäiti puhalsi vilpoista tuulta. Retkemme jatkui vielä Krookilan kotiseutukeskukseen iltapäivä kaffeille ja sesongin raparperipiirakalle.
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…