18.5.2018
Nyt on kesä!

Tällä viikolla aurinko ja lämpö ovat hellineet meitä täällä Saga Kaskenpuistossa. Olemme saaneet nauttia muun muassa ihanasta ulkouima-altaasta, kirsikka- ja omenapuiden kukista sekä jumpanneet ja pelanneet ulkona!
Kaskenpuiston ihanalla ulkouima-altaalla voi viihtyä auringon paistaessa!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla Saga Kaskenpuistoon!
Muuta Saga Kaskenpuistoon kevyillä palveluilla.
Hyvää Juhannusta!
Onni yksillä, kesä kaikilla! Vietimme juhannusjuhlaa yhdessä herkutellen, konsertista nauttien sekä tanssien juhannussalon ympärillä!
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!


