8.5.2018
Runopiirin esitys

Malmin eläkeläisten runopiiri lausui Tommy Tabermannin runoja sekä äiti- ja mummorunoja to 3.5. Saga Helapuistossa. Kiitos elämänmakuisista esityksistä!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Hyvästä syntyy hyvää – somevideosta ikimuistoiseen biljardipäivään
Kun jaoimme videon asukkaamme lempipaikasta Saga Helapuistossa, emme osanneet arvata, mihin se vielä johtaisi.