5.12.2017
Suomi 100 -juhlaliputus Saga Kaskenpuistossa

Kello 18.00 Suomen siniristilippu nostettiin salkoon Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlan kunniaksi. Taivaalta satoi valkoisia lumihahtuvia ja lauloimme yhdessä Siniristilippumme -laulun. Huomenna juhlimme itsenäisyyttä!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Muuta nyt peruspalvelumaksulla Saga Kaskenpuistoon!
Muuta Saga Kaskenpuistoon kevyillä palveluilla.
Hyvää Juhannusta!
Onni yksillä, kesä kaikilla! Vietimme juhannusjuhlaa yhdessä herkutellen, konsertista nauttien sekä tanssien juhannussalon ympärillä!
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!