16.2.2018
Viikko on ollut tapahtumia täynnä!

Tällä viikolla ollaan saatu nauttia monesta erilaisesta ohjelmasta! Tiistaina laskiaisulkoilussa paistettiin makkaraa ja visattiin nostalgiavisailun parissa. Keskiviikkona vietettiin yhteistä ystävänpäivää. Kiitos upeista asukasesityksistä, musiikista ja tanssista! Viikko huipentui Turun Klassillisen lukion oppilaiden upeaan tanssihetkeen! Tästä viikosta jäi hyvä mieli!
Jaa kuuluminen somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Sagalaiset Paavo Nurmi kisoissa
Saga Kaskenpuistolaiset kävivät nauttimassa yleisurheilukilpailuiden tunnelmasta ja kannustamassa suosikkejaan voittoon!
Kesän avajaiset
Vietimme kesän avajaisia perinteisesti Metsänkävijöiden soittokunnan tahdissa. Tästä kesä alkaa!
Laulamisen iloa Asukasköörissä
Laulaminen tekee tutkitustikin hyvää. Sagan Asukasköörissä on laulettu jo yli neljä ja puoli vuotta. Iloinen ja innostunut porukka kokoontuu joka…

