Ystävänpäivävalmistelut on aloitettu Saga Torilinnassa
Vuoden ensimmäinen klubi korkattiin Seppo Hovin ja Angelika Klasin upealla esityksellä.
Viikoittain julkaistavat Terveysterveiset ovat ravintolapäällikkö Tiina Karlssonin käsialaa. Terveiset käsittelevät ajankohtaisia ja hyödyllisiä aiheita ravinnosta sekä talolla tapahtuvasta.
Kaunis kiitos lähihoitajille!