27.1.2021
Hyvää kansallista lähihoitajapäivää!

”Työ on antoisaa koska koen sillä olevan merkitystä. Luon ja huolehdin omalta osaltani ikäihmisten turvallisesta asuinympäristöstä, josta saan välittömän ja vilpittömän asiakaspalautteen. Hyvä työyhteisö ja samat arvot työnantajan kanssa tekevät työstäni vieläkin antoisamman”, kertoo Turun Saga Kaskenniityn lähihoitaja Satu Hursti.
Saga-palvelutalot toivottavat hyvää kansallista lähihoitajapäivää!
Jaa artikkeli somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Esittelykierros palvelutaloissamme joka keskiviikko klo 13 – myös kesällä
Tervetuloa tutustumaan paikan päälle keskiviikkoisin klo 13.
Toukokuun messutunnelmia
Keskiviikkona 20.5. monissa taloissamme järjestettiin seniorimessut, ja osassa taloista vietettiin hyvinvointipäivää.
Messutunnelmaa ja hyvinvointia 20.5. – tervetuloa mukaan!
Keskiviikkona 20.5. monissa taloissamme järjestetään seniorimessut, ja osassa taloista vietetään hyvinvointipäivää.
