21.12.2016
Rauhallista joulua!

Saga Kaskenniityn väki toivottaa kaikille asukkaille, omaisille ja yhteistyökumppaneille rauhallista ja rentouttavaa joulua sekä hyvää uutta vuotta 2016!
Lumiset oksat vihreän puun,
kimmeltää valossa jouluisen kuun.
Katsoen tähtien hopeista nauhaa,
toivomme jouluusi lämpöä, rauhaa.
Jaa artikkeli somessa
Voisit olla kiinnostunut myös näistä
Esittelykierros palvelutaloissamme joka keskiviikko klo 13 – myös kesällä
Tervetuloa tutustumaan paikan päälle keskiviikkoisin klo 13.
Toukokuun messutunnelmia
Keskiviikkona 20.5. monissa taloissamme järjestettiin seniorimessut, ja osassa taloista vietettiin hyvinvointipäivää.
Messutunnelmaa ja hyvinvointia 20.5. – tervetuloa mukaan!
Keskiviikkona 20.5. monissa taloissamme järjestetään seniorimessut, ja osassa taloista vietetään hyvinvointipäivää.
