On aika muistella kulunutta viittä vuotta Saga Salpalinnassa.
Juhlistimme itsenäisen Suomen 108 itsenäisyyspäivää yhteisellä lipunnostolla, herkuttelemalla karjalanpaistia sekä nauttimalla sykähdyttävästä itsenäisyyspäivän juhlasta yhdessä koko talon voimin.
Viikoittain julkaistavat Terveysterveiset ovat ravintolapäällikkö Tiina Karlssonin käsialaa. Terveiset käsittelevät ajankohtaisia ja hyödyllisiä aiheita ravinnosta sekä talolla tapahtuvasta.
Jouluvalmistelut on aloitettu talossa koristeita tekemällä