Viikoittain julkaistavat Terveysterveiset ovat ravintolapäällikkö Tiina Karlssonin käsialaa. Terveiset käsittelevät ajankohtaisia ja hyödyllisiä aiheita ravinnosta sekä talolla tapahtuvasta.
Bistroilta oli tällä kertaa Venetsialaisaiheinen. Upea kolmen lajin illallinen oli maukas ja hyvin runsas.
Kesä kääntyy kohti loppuaan ja pian alkaa syyskuu. Kokoonnuimme tiistaina yhteen kiittämään kesästä ja viihtymään yhdessä upean tanssin ja musiikin parissa. Loppuviikosta nautimme ohjelmista liittyen Suomen luonnon päivään ja Itämeripäivään.
Kävelymatkan päässä sijaitseva tori houkutteli asukkaat ulkoilemaan sateen uhasta huolimatta.